Cookie og privatlivspolitik

Indsamling af persondata

Din persondata er vigtig for os, og har høj prioritet hvad angår sikkerhed. ILDHU Møbler indsamler og behandler kun persondataoplysninger, som er nødvendige for at kunne opretholde de forpligtigelser vi har overfor dig som nuværende eller kommende kunde.

Det bruger vi dine data til

Dine data vil generelt blive anvendt til at vedligeholde kunderelationen i form af en generel kontakt til dig i forbindelse med f.eks. tilbudsgivning eller rådgivning.

Hvilke personoplysninger indsamles?

Oplysningerne indsamles hovedsagelig direkte fra dig ved personlig kontakt og/eller udfyldelse af formular. Enkelte opslag kan forekomme i f.eks. CVR-registeret eller et af de eksisterende offentlige personregistre (krak, de gule sider, m.m.).

Følgende personoplysninger indsamles altid, når du oprettes som kunde hos ILDHU Møbler eller henvender dig i forbindelse med tilbud og lignende.

Navn
Adresse
E-mailadresse
Telefonnummer

Følgende oplysninger indsamles yderligere, hvis du oprettes som offentlig institution eller erhvervskunde:

Firmanavn
Stillingsbetegnelse
CVR-nr.
EAN-nr.

Behandling af din data er baseret på dit samtykke jf. GDPR, art. 6(1)(a)-(b)

Behandling og opbevaring

Alle personoplysninger bliver behandlet fortroligt, og videregives kun til andre hvis loven tillader eller kræver det.

Vi anvender eksterne leverandører som gør det muligt for os, at kunne levere produkter og tjenesteydelser bedst muligt til dig; eksempelvis bogføringsprogrammer og lignende. Disse leverandører fungerer som databehandlere for ILDHU Møbler, og behandler i visse tilfælde dine personoplysninger. Vi har indgået databehandleraftaler med leverandørerne, og de handler kun ud fra vores instrukser.

Al data opbevares sikkert og fortroligt. Vi sørger for løbende at slette dine personoplysninger når de ikke længere er relevante for de formål, vi har indsamlet dem til, medmindre loven kræver andet, som f.eks. bogføringsloven.